Ali Samadi Personal website

the word ((impossible)) is not in INDUSTRIAL ENGINEERS dictionary

Ali Samadi Personal website

the word ((impossible)) is not in INDUSTRIAL ENGINEERS dictionary

Ali Samadi Personal website

***سایت مهندسین صنایع و مدیریت
***رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند:
((ملت ایران به دنیا کم، چیز یاد نداده است. ملت ما چند قرن، دانش، صنعت، پیشرفت، علم، فرهنگ و فلسفه‏ى خود را به دنیا یاد داده است.))
***در صورت نارضایتی از محصولات با ذکر دلیل،تمامی هزینه شما عودت می شود.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


نویسندگان

سایت جدید من با آموزش های متنوع اکسل به آدرس زیر افتتاح شد.

حتما بازدید کنین و عضو شوید.

www.alisamadi-ie.ir

  • ali samadi

نظرات  (۳)

سلام مهندس.
مجموعه بدستم رسید واقعا استفاده کردم.خدا خیرتون بده
پاسخ:
ممنون از نظردهی.انشالله موفق باشین
  • فاطمه جمالیان
  • سلام.
    مجموعه عالی ساختین بی نظیر و کاربردی بود.منتظر آموزش VBA هم هستم.
  • سید جواد رضاییان
  • بی نظیر بود 
    به جد عرض میکنم ،از کلاسی که رفته بودم بهتر بود ممنون مهندس
    پاسخ:
    خوشحالم که مفید واقع شده.موفق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی